26 januari 2010

Viktiga saker kan vara svåra

Det här är en blog jag skrev den 26 januari men då kunde jag inte publicera den pga problem med vår hemsida, men nu är det fixat så här kommer den...!

Jag brukar inte i min blogg kommentera mina egna predikningar, men nu gör jag ett undantag.
Varför?
Inte för att den var bra (det tycker jag att den var) utan för att den var viktig.
Predikan hade en viss koppling till Robert Gustavsson och jag avslöjar några av mina komplex!
Blir du lite nyfiken?
Ja då berättar jag inget mer utan hänvisar till att gå in på http://www.forshaga.pingst.se/viewNavMenu.do?menuID=84 och klicka på predikan som heter: ja e int bitter, men!
Det står att den är ifrån 12 okt 2020 och är naturligtvis fel.

Ska du inte skriva något mer?
Nej, lyssna på det jag sa istället.

Vi ses

Staffan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar